BOEDAPEST #dag4 - srprs.me - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Luuk Zwaan - WaarBenJij.nu BOEDAPEST #dag4 - srprs.me - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Luuk Zwaan - WaarBenJij.nu

BOEDAPEST #dag4 - srprs.me

Door: Luuk Zwaan

Blijf op de hoogte en volg Luuk

02 September 2016 | Hongarije, Boedapest

Vrijdag 2 september 2016

Ik schrijf dit laatste dag-verslag nu vanuit het sombere Nederland, wat hebben we het tof gehad! We hebben ontzettend veel gezien en gedaan. Helaas, aan alles komt een eind, ook aan het leuke.

Hier onze (laatste) daginvulling:

Na het opstaan zoals de vorige dagen lekker gaan ontbijten en daarna zijn we begonnen met het inpakken van de koffer. We moesten om 11 uur het hotel uit zijn en om half 2 zou de taxi ons hier komen ophalen om naar het vliegveld te brengen. In de tussentijd zijn we er nog eventjes op uit geweest.

We zijn niet helemaal naar het centrum gelopen maar onderweg kwamen we wel enkele leuke (souvenir)winkeltjes tegen. We wilden namelijk allebei nog een Budapest-shirt, en dit is gelukt! Supertof! Nog even langs de Starbucks en toen liepen we alweer richting het hotel. Het was nog even haasten omdat we de afstand iets hadden overschat. Gelukkig waren we nèt op tijd en zijn we naar het vliegveld gereden.

Hier hebben we gelijk bij aankomst de boarding-passen opgehaald en omdat we zo ruim van tevoren aanwezig waren, was nog niet bekend welke gate we heen konden. Omdat we nog niet middag hadden gegeten, hebben we dit hier gedaan. Hier hebben we bij een tafel nog een klein spelletje gedaan en gewacht tot we naar onze gate konden. Eenmaal bij de gate was er al een immens lange rij, maar zodra het boarden kon beginnen was deze zo weg. In het vliegveld zaten we bij het midden en raam-stoel ergens achterin het vliegtuig. (We hadden een vrouwelijke piloot!)

De vlucht verliep prima en na ongeveer 1 uur en 50 minuten waren we alweer op Schiphol. De reis zat er alweer op! Bij de koffers moesten we nog wel lang wachten voordat de koffers überhaupt op de baan kwamen. Maar toen de koffers eenmaal kwamen konden we ook zo weg. De moeder van Tatiana heeft ons opgehaald en weer naar huis gebracht. Omdat we nog niks hadden gegeten zijn we onderweg langs de McDonalds gereden.

Ik heb een super toffe tijd in Budapest/Hongarije gehad, wat een prachtstad. Nogmaals ontzettend veel gezien en gedaan en een hele leuke tijd gehad met Tatiana! Ook hadden we een heel net hotel en zaten we niet ver van het centrum vandaan.

Gelukkig een paar leuke souvenirtjes waar we mee terug kunnen blikken aan ons avontuur(tje)! Toffe ervaring!

Boedapest: check!

Iedereen bedankt voor het lezen en hopelijk tot het volgende reisverslag!

Groetjes, Luuk.

• 03 September 2016 - 05:36

Jean:

Nou Luuk, ik vind het knap zoals jij die verslagen gemaakt hebt!!!
    Ze zijn op een erg prettige manier geschreven en dat leest dan ook lekker weg.
    Leuk dat je Budapest-shirt hebt weten te scoren, leuke herinnering voor je toch??
    Tja..........en Luuk zou Luuk niet zijn als tie weer een spelletje verzint om de wachttijd te overbruggen!!!!
    Ik ben heel blij dat je deze reis gemaakt hebt en deze ervaring rijker bent.

Je trotse vader

• 03 September 2016 - 06:51

Ivonne:

Zo luuk dat was je vakantie al weer.
    Fijn om te lezen dat je zo'n leuke tijd hebt gehad en dat jullie samen zoveel lol hebben gehad.
    Super leuk om alle verhalen van jullie al weer gehoord te hebben maar nog prettiger......
    Je bent weer thuis.
    Op naar je volgende avontuur.
    Xxx

• 03 September 2016 - 18:32

Frank:

Hoi luuk en tatiana.
    Super stoer jullie reis. Ja ik ben jaloers.
    Leuk om iedere dag ff je verslag te lezen.
    Groetjes Frank